De senaste framstegen i Hundparadisets vinter uppdatering!

Efter många långa nätter har jag äntligen överträffat mig själv och är extremt nöjd med mitt arbete då jag lyckats gjort det ingen annan förr har gjort. När jag känner mig redo att släppa årets Vinter uppdatering kommer vi lansera en ny klient som kommer innehålla ljud. Länge har jag planerat att få in ljud i mitt kära spel men varje gång jag försökt misslyckas jag gång efter gång tills dess att jag tog tag i problemet och arbetade min magi på högsta nivå.
Innehållsmässigt kommer klienten se nästan exakt likadan ut som den gör i dagsläget men den kommer vara något tyngre att ladda ner samt installera men med dessa extra funktioner hoppas jag att det får vara värt det.
Ljudet kommer mer vara som bakgrundsmusik än just ljudeffekter.
Självklart kan man välja att stänga av ljudet när helst man känner för det.
Det var allt för detta inlägg, håll er uppdaterade!
Mvh Appzyt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0