Ny magi i luften

Innan jag börjar tala om dagens ämne kan jag glatt meddela att jag känner mig färdig med Asylum, skräckön som jag förklarade i tidigare inlägg.
Men åter till dagens ämne. Mycket nytt kommer ju bevisligen till vinter och jag ville även passa på att skapa lite variation på era magier ni använder er av dagligen och där med lagt in säkert ett tiotal nya magier för alla olika stammar.
Magi för stammen och Kulten.
Dunder och Bom. - Magi som anfaller i tre mäktiga vågor, för varje våg som passerar ju högre slår den. Täcker stor yta av skärmen, kostar dyrt med mana och kommer vara tillgänglig för level 130 och över.
Replikor. - Magi som skapar 15 stycken kopior av hunden som kastar denna magi. Alla har 150 hälsa, äger samma snabbhet och utseende som dig och tillsammans kan de fälla en hydra på nolltid.
Magi för Sekten
Blod av Stål. - Användbar för hundar i level 155 och över. Denna magi ökar hunden som kastar magins hälsa med 150%, utmärkt om man ska blocka farligare varelser.
Grizzly Transformering. - Förvandlar hunden till en mäktig grizzly björn och ökar försvarssinnet med 70 poäng, jaktsinnet med 250 poäng och klubbsinnet 50 poäng i ca 1 minut. Kostar dyrt med mana för en sekten i level 120 eller över.

Magi för Bandet
Byt plats med varelse. - Att byta plats med en varelse inom räckhåll kommer vara en simpel men ändå användbar magi för användare som bär stammen Bandet. Tillgänglig för level 100 och är väldigt billig med mana.
Knuff. - På avståndet jagar du bäst det är säkerligen något du som bandet känner till och därför tror och hoppas jag att alla bandets kommer älska denna magi. Men en kraftig knuff knuffar du bort din fiende från dina tassar och kan fortsätta din kamp mot varelsen i fråga där.








Väl mött.
Mvh Appzyt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0