Premium?

Ja. Efter många dagars betänketid har jag nu beslutat för att insätta premiumtid i Hundparadiset och ja det kommer inte kosta några riktiga pengar vilket också var ett svårt beslut men jag har valt att följa vägen 100% gratisspel som jag alltid haft visionen för Hundparadiset att vara.
Däremot har jag aldrig sagt att det inte kommer kosta er dyrt för det kommer det. Många högar guldmynt kommer behövas för att släcka törsten hos den såväl omtalade premiumfunktionen. Vad kommer man få ut av denna funktion då undrar ni säkert. Det första man får är att låsa upp alla magier för din stamm och level i din magibok och nu kommer man även kunna uppgradera sin stamm. Att snabbare få upp manan och sin hälsa samt lite snabbare attack ingår i dessa uppgraderingar.
I övriga nyheter kan jag med glädje se en fullständighet i uppdateringen som vi alla längtar efter så som jag inte visste fanns och är än så länge mycket nöjd med resultatet framför mig. Men jag har fortfarande många långa dagar på mig att fortsätta mitt oändliga arbete innan vi släpper uppdateringen för allmänheten. Tack för att du tog dig tid att läsa.
Vänligaste hälsningar,
Appzyt

Kommentarer
Postat av: Dominic

Låter fett nice ;)

2010-11-25 @ 01:35:19
Postat av: Dominic

Hur länge kommer premium tiden att hållas? eller förvinner det inte kanske nångång?

2010-11-25 @ 01:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0