Fruktar du Hundparadiset?

Nja det hoppas jag verkligen att du inte gör men vad jag som stort skräck-fan vill leverera till er i vinter är väldigt annorlunda upplevelse i Hundparadiset. En upplevelse som kommer rubba ditt sinne och ifrågasätta den verklighet du spelar i.
Jag vill gärna inte avslöja för mycket vad vi har planerat till er men jag kan avslöja att en ny ö har skapats och vi kallar den Asylum. Asylum är en ö till för de farligaste fångarna i hela Hundparadiset och någonting har gått väldigt snett här. Vakterna är döda, fängelsedirektör är försvunnen och fångarna rädda. Ditt uppdrag kommer vara att ta reda på vad som hänt här.
Vi hoppas förmedla en känsla som vi har jobbat hårt med att försöka uppnå.
Väl mött,
Mvh Appzyt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0