Vad kommer detta innebära?

Ända sedan jag först skrev att en betalningsfunktion kommer införas i samband med sommaruppdateringen har många missuppfattat våra egentliga åsikter och rykten sprids runt som en löpeld.
  • Kommer det kosta pengar att spela Hundparadiset?
-Nej! Hundparadiset kommer att vara helt gratis att spela, ladda ner och så kommer det att förbli. Aldrig ska det vara obligatoriskt att betala för att spela Hundparadiset.
  • Jag har inget kort jag kan betala med och mina föräldrar vill inte hjälpa!
-Lugn! Vill man köpa Hundparadiset Plus som vi kallar det för måste man inte betala med kort. Det kommer att finnas ett väldigt simpelt system där man SMS:ar in ett nummer och en kod för att slutföra sitt köp. Mycket likt som när man röstar i olika TVprogram så som Idol och Kanal5s fenomen!
  • Jag är inte 18, får jag ändå köpa?
-Självklart! Vi räknar kallt med att majoriteten som spelar Hundparadiset inte är myndiga ännu. Du kan självklart fortfarande ta del av Hundparadiset Plus men du måste ha tillstånd av målsman (mamma, pappa eller ansvarig person över dig).
  • Vad kommer jag att betala för?
-En helt ny värld! Hundparadiset Plus är egentligen bara en slags expantion till det nuvarande Hundparadiset. Vill man ta del av den nya världen som kommer att skapas kan man börja fundera på att handla Hundparadiset Plus. Genom att följa denna länk till världskartan kan du se vad som komma skall. Recton, Den nya världen, Aztekvärlden och Fallna kommer att vara tillgängliga för er som handlar premium.
Känner man sig däremot nöjd med det nuvarande spelet men ändå vill hjälpa till kan man göra så och som tack få ett djur man kan rida på, en hatt eller annat dylikt.
  • Vi som inte köper Hundparadiset Plus, kommer vi fortfarande få nya saker att spela i?
-Självklart! Vi planerar att fortsätta utvecka hela Hundparadiset precis som vi alltid gjort och alla ska kunna få ta del av nyheter. Så ni kan vara lugna, vi kommer inte att överge er. Dock har vi just till sommaruppdateringen gjort en satsning på den nya världen så tyvärr kommer väldigt lite övrigt i Hundparadiset komma till.
Har ni övriga frågor kring just Hundparadiset Plus är det bara
att fråga mig antingen i spelet eller via [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0