Hjärnträningar

Att gå ner till grottan, dräpa björnen, ta köttet och gå hem igen är en typisk vardag för många hundar. Vad hände med alla kluriga gåtor? Många finns givetvis kvar men jag har varit väldigt dålig på att göra nya. Jag ska därför försöka leverera nya utmaningar som inte bara kräver styrka i tassen. 
 
 
Jag har fortsatt att experimentera lite med detta till uppkommande uppdatering där jag vill testa era reflexer, ert tålamod och hur ni lyckas tolka ledtrådar. Om man går tillbaka till en statusuppdatering ang Tidlös del 2 ser allting relativt bra ut. Jag stötte på ett farthinder som envisas med mig men jag skulle preliminärt säga första oktober!
 
Tills nästa gång, spela säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0