Små framsteg räknas också!

Nuuu är jag klar med det svåraste biten av Tidlös del 2. Har suttit länge och väl på eftermiddagen för att leta rätt på passande musik. Svårare än vad man kan tro men det här blir nog helt okej. Det har blivit svårare för mig att avgöra om jag känner mig nöjd med mitt arbete eller inte, antagligen för att jag spelat igenom det hela så mycket. Oavsett vad har jag tyckt att det här har varit en kul och intressant upplevelse att utveckla. Om detta är något som uppskattas så kommer jag väldigt gärna fortsätta leverera delar av Hundparadisets historia. 
 
 
Jag har tyvärr fortfarande jobb att göra innan jag kan släppa innehållet till er men borde vara klar innan september nått sitt slut! 
 
Tills dess, spela säkert!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0